yuyu3's Paper Arts World

Graphic 45 Ambassador CHA Educator/Demonstrator yuyu3のブログです。クラフトアーティストとして活動中。

Big Challenge!

Good evening

how are you?

Today I did big challenge

That is

3 projects work shop to 30 people within 30 minute !!

each design for 10 people and same time!

What do you think

This is sample



yuyu3class11.jpg



yuyu3class12.jpg



yuyu3class10.jpg



yuyu3class7abc.jpg




Then this is kits for 30 people


yuyu3class15.jpg



yuyu3class14.jpg



yuyu3class13.jpg




Why Happened this workshop?

Yes I was on One of Big NWES PAPER last year

And my neighbor was so curious about my projects and work shop

Then they asked me to have a 30minute mini work shop in neighbor community center


but almost everybody was never seen this kind of paper craft before

so

I put all kit with W-side tape it mean just peal and paste!!

it is easy I thought for them not for me


yuyu3class5.jpg


10:30

The seminar starts

about 20minute we watched video

after video

my work shop was start


yuyu3class2.jpg


Everybody was so enjoy looking

and

I was happy too


yuyu3class3.jpg


It was great

everybody help each other

but

this is make more complicate

lol


yuyu3class4.jpg


11:15 less 30 minute

almost finished


yuyu3class1.jpg



Look

Everybody was so happy and enjoyed

Of cause I was so happy

Thank you so much!!

See you soon



It was 51 people attended

kit was only 30 sets but everybody enjoyed

Thank you so much!!



こんばんは

今日は日本語は下ですね

去年にペーパークラフターとしての活動?が新聞に掲載されました

ご近所の方がとっても興味を持って下さり

きょうセミナーを開催され、ゲストティーチャーとして

私を呼んで下さいました

30人の方にワークショップ

それも

はじめての方ばかりです

30人分同じ物の作成は

ちょっと自分で許せなくて

3種類、各10名分のキットを

作りました

皆さん勿論、お道具は持ってこられないので

全てののりしろに

両面テープを貼りました

ふー

キット作りに1週間かかりました

作品はシンプルでそれでいて満足して頂けるものと

考えて

3種類、立体Cardにミニポケットアルバム、そしてお家型リングアルバム

キットを作っているとき

皆さんが喜んで下さるお顔を思いながら

作りました

いかがでしょうか?

持ち時間は30分

はい、スタート

思っていた通り大変でしたが

とっても楽しかったです

そして

本当に皆さんが

喜んで下さっているのが

分かりました

来て下さった

あなた様、本当にありがとうございました

では

また、あした

51名の方がご参加して下さいました

キットは30セットだけでしたが

皆さんが楽しんで下さいました

本当にありがとうございました





保存保存保存保存保存保存保存保存保存保存保存保存保存保存保存保存保存保存
関連記事

Comment

Post Comments

(設定しておくと後でPC版から編集できます)
非公開コメント